Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця
диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення,
різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим
моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту
та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.
Я з’ясувала мою роль фасилітатора в навчанні учнів
за методом проектів, а саме: правильно розподіляти час роботи, ніколи
не говорити в спину учням, не допомагати учням прямими діями, а спонукати та
спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних
питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно
підбадьорити та вміло сформулювати пораду. Цікавим моментом у сприянні
виконанню навчальних процесів є створення своєрідного шаблону з
підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням
детальніше зрозуміти процес роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий